Dato' 'TERLAJAK LARIS' BENGANG, Tak Di Layan DiButik Mewah !!

Sekadar Gambar Hiasan
Sekadar Gambar Hiasan
#Siapa tak marah kalau kita dilayan acuh tak acuh waktu nak membeli barang, kan? Sedangkan kalau tauke kedai runcit malas nak layan pun, kita dah mengamuk sakan, ini kan pula terkena di butik branded.
#Sebab tu lah kami faham bila >Dato’ Aliff Syukri Terlajak Laris bengang bila dilayan seperti seseorang yang tak mampu membeli belah di butik tersebut.
#Disebabkan terlampau menyampah dan panas hati dengan layanan mereka, Dato’ Aliff terus berjumpa pengurus butik tersebut dan bertindak mengadu tentang apa yang dirasakan tidak patut terjadi.

 #hahahhaa Agak Kelakar juga bila ada yang komen menganggap pembantu jurujual di butik tersebut tak kenal Dato’ Aliff sehingga terjadinya insiden sebegitu. Tapi pelik sungguh kami, takkanlah Dato’ Aliff tak cukup popular lagi?

Klik Pada Foto Untuk Paparan Lebih Jelas


#Mungkin kita tak tau apa yang sebenarnya terjadi sebab hanya dengar cerita dari sebelah pihak je... tapi rasanya kalau masyarakat dalam dunia ni bermanis muka dan berbuat baik pada semua orang, mesti benda macam ni boleh dielakkan. Hati pun senang kalau tak gaduh dengan orang, kan?

0 Response to "Dato' 'TERLAJAK LARIS' BENGANG, Tak Di Layan DiButik Mewah !! "

Post a Comment